Skuba Team

Lenktynių komandos „Skuba team“ įkūrimas: mes vykstame į Dakarą 2025 m

Visi sutinkame, kad Skuba istorija paremta sunkiu darbu. Mes, Skuba komandoje, žinome kiekvieną dalį: kiekvieną kliento ilgiausiai važinėjančio sunkvežimio dalį, jo verslo sunkumus, sėkmes. Ir lygiagrečiai mes, kaip ir kiekvienas mūsų klientas, esame šiame versle dėl to automobilio nuotykio: to saldaus jausmo, kad tai veikia, tinka ir duoda teigiamų rezultatų. Dėl šio asmeninio nuotykio jausmo, kuris mus visus, susirinkusius iš skirtingų gyvenimo kelių, iš skirtingų kultūrų, vienija čia Skuba komandoje,džiaugiuosi galėdami pranešti, kad remiame profesionalią lenktynių vairuotojų komandą, kuri ištisus metus dalyvaus įvairiuose raliuose, o ypač – Dakare 2025 varžysis sunkvežimių kategorijoje 

Komandos pavadinimas: SKUBA TEAM

ir jie – kaip ir mes – yra mišrios kultūros komanda:

Vaidotas Žala (pilotas) - Lietuvos ralio lenktynininkas, Dakare dalyvaujantis 10 metų, bet pirmą kartą vairuosiantis sunkvežimį;

Paulo Fiuza (šturmanas) – profesionalus portugalų šturmanas, savo sunkvežimių lenktynininko karjerą pradėjęs daugiau nei prieš 18 metų;

Maxas van Grolas (mechanikas) – Nyderlandų atstovas, buvęs mechanikas iš Gerardo De Rooy komandos, kuri keturis kartus laimėjo Dakarą. Paskutinįkart – 2023 metais.

Sunkvežimis Dakarui 2025: De Rooy IVECO

Sudėtingiausiom pasaulyje lenktynėms mums reikia tvirčiausios technikos ir profesionaliausios pagalbinės komandos – kaip ir Skuba yra versle!

Taigi, De Rooy sunkvežimis IVECO buvo pasirinktas dėl įspūdingos komandos pasiekimų istorijos ir jau kelis dešimtmečius menančios patirties varžybose. Šis sunkvežimis sveria 9 tonas, generuoja 1000 arklio galių ir 5000 niutonmetrų sukimo momentą, kurį 22,5 colio ratams perduoda Allison automatinė pavarų dėžė. Keturiais ratais varomas sunkvežimis valdomas Reiger amortizatoriais su 30 cm pakabos eiga. Vienas sunkvežimio ratas sveria 135 kg. Sunkvežimių kategorijoje ekipažas Teleflow sistemos pagalba turi galimybę valdyti padangų slėgį tiesiai iš salono. Įdomu tai, kad dėl modernaus EURO6 variklio vidutinės degalų sąnaudos labai nesiskirs nuo automobilio kategorijos. Nors bekelėje šis žvėris galėjo važiuoti itin greitai, sunkvežimių kategorijai leistinas greitis – 140 km/val.

Ši „Skuba Team“ partnerystė ir įkūrimas nėra vien reklamos ieškojimas. Tai liudija viską, ką mes, kaip viena daugiakultūrinė komanda, darome kartu: tobulėjame būtent sunkvežimių segmente ir mėgstame automobilių nuotykius.

Tai yra įrodymas, kad visos „Skuba“ grupės įmonės pelno dalį grąžina į automotive entuziastų bendruomenę, prie kurios mes, kaip kiekvienas darbuotojas, prisidedame kasdien.